Separatorius SEPAR 2000 darbo principai.

Kuro separatoriuose SEPAR 2000 naudojama unikali užpatentuota filtravimo technologija. Pagrindinis laimėjimas yra konstrukcijos paprastumas, mažas dydis ir didelis pralaidumas, separatoriaus patikimumas.
Kuro separatoriai SEPAR2000 montuojasi kuro įsiurbimo magistralėje tarp kuro bako ir kuro siurblio. Patogumui yra numatytos 2 kuro įėjimo angos A ir B iš skirtingų separatorius šonų. Nenaudojama anga yra uždaroma.

1 žingsnis. Kurui patekus į separatorių specialūs kanalai priduoda jam sūkurinę tėkmę.
2 žingsnis. Kai kuras patenka į stiklinę, sūkurinis judėjimas sudaro centrifugos efektą ir didelės kietosios dalelės ( 30 mikronu ir daugiau) kartu su vandeniu, veikiant išcentrinei jėgai iš karto prisispaudžia prie stiklinės sienelių ir nuteka į stiklinės dugną.
3 žingsnis. Šioje stadijoje kuras praeina per dar vieną kanalų sistemą separatoriaus viduje. Dėl to kad kanalai turi skirtingą ilgį, kuro tekėjimas staigiai keičia savo kryptį ir susidaro efektas dėka kurio mažesnės kietosios dalelės ir mažesni vandens lašeliai veikiami išcentrinės jėgos prisispaudžia prie kanalų sienelių. Kai ant kanalų senelių prisikaupia pakankamas kiekis vandens ir kietųjų dalelių, jie nukrenta į separatoriaus stiklinės dugną. Jau šios stadijos pabaigoje galima sakyti, kad pagrindinės priemaišos yra išvalytos iš kuro.
4 žingsnis. Prieš pat filtro elementą kuras patenka iš kanalų į didesnę kamerą kurioje kuro tėkmė staiga praranda greitį. Staigus kuro tėkmės greičio praradimas sudaro efektą kurio pagalba dar mažesnės kietosios dalelės ir vandens lašai išcentrinės jėgos veikiami pašalinami iš kuro.
Pirmųjų 4 žingsnių metu iš kuro pašalinamos beveik visos priemaišos, dėka to į filtro elementą patenka tik maža jų dalis. Tai padidina filtro elemento tarnavimo laiką.
5 žingsnis. Paskutinė filtravimo stadija atliekama filtro elemento pagalba. Filtro elementai gaminami skirtingo pralaidumo.

Išvalytas kuras išteka iš angų C ir D (nenaudojama anga yra uždaroma).
Pagrindinės separatoriaus SEPAR 2000 charakteristikos.
• priklausomai nuo pratekėjimo parametrų, turi skirtingus modelius nuo 1 iki 260 litrų per minutę. Tokiu būdu separatoriai gali buti montuojami į skirtingus variklius nuo 5 iki 10000KW.
• maži gabaritai, aukštas patikimumas, paprastas montavimas.
• visiškas vandens pašalinimas iš kuro. Tai patvirtina RTUV testas.

SEPAR 2000 taikymas:

• Technikai – sunkvežimiams, autobusams, kranams, statybos, žemės ūkio mašinoms, laivams, kompresoriams.
• Stacionarūs – generatoriams, suvirinimo agregatams ir siurbliams;
• Specialios versijos separatoriai nestandartinėms priemaišoms.

Separatoriaus SEPAR 2000 montavimas.

1. Kuro separatorius gali būti montuojamas bet kokioje vietoje įsiurbimo magistralėje tarp kuro bako ir kuro siurblio. Turi buti pašalintas grubaus valymo filtras, jeigu jis buvo sistemoje prieš tai.
2. Kuro separatorius SEPAR 2000 turi 2 įėjimo angas ir 2 išėjimo angas, tokiu būdu yra daugiau galimybių patogiai pastatyti separatorių.
3. Rekomenduojama separatorių montuoti viename lygyje su kuro siurbliu. Jeigu separatorius sumontuotas žemesniame lygyje nei kuro bakas, reikalingas papildoma sklendė kuro magistralėje, kuri galėtu uždaryti kuro tiekimą remonto ar aptarnavimo metu.
4. Jeigu kuro bako lygis yra žemesnis negu separatoriaus irgi rekomenduojama įmontuoti sklendę į kuro magistralę, kad aptarnavimo metu kuras nenutekėtu į baką. Po aptarnavimo reikia nuimti separatoriaus dangtelį ir užpildyti jį kuru – lengvesniam variklio paleidimui.
5. Reikia vengti kuro vamzdelių ar žarnų užlenkimo 90 laipsniu ir didesniu kampu. Taip pat vengti montuoti skirtingo diametro vamzdelius . Tai sukelia slėgio sumažėjimą kuro sistemoje.
6. Kad sumažinti slėgio praradimą reikia naudoti apvalias jungtis, ir sekti kad jų vidinis diametras būtu pakankamai didelis.
7. Montuojant separatorių palikite apie 6 cm laisvo ploto virš dangtelio. Tai padės jums patogiai atlikti aptarnavimą.
8. Separatoriaus valymui galima naudoti tik švarų dyzelinį kurą. Kiti skysčiai arba medžiagos gali sugadinti separatoriaus detales ir pakenkti jo darbo efektyvumui.



Separatoriaus filtro elemento praplovimas.

Išjunkite variklį. Išsukite hermetizavimo varžtą (jis yra ant separatoriaus dangtelio) . Jeigu kuro bakas yra aukščiau negu separatorius reikia sklende uždaryti kuro tiekimą. Uždarius tiekimą reikia atidaryti separatoriaus stiklinės sklendę. Pakeiskite separatoriaus filtravimo elementą. Švarus kuras, kuris yra virš filtro elemento švarios pusės, praeis pro elementą į priešingą pusę, nuvalys separatoriaus seneles nuo nešvarumų ir išstums lauk nufiltruotus nešvarumus bei vandenį iš separatoriaus stiklinės. Užsukite stiklinės sklendę, pastatykite į vietą dangtelį ir užsukite hermetizavimo varžtą . Galima užvesti variklį.

Filtro elemento pakeitimas atliekamas kai variklis nebeišvysto pakankamai galios, pradeda gesti.
SEPAR 2000 turimi sertifikatai.
• Lloyds Type Approval Certificate – No. 94/20036
• Germanischer Lloyd Type Test Certificate – No. 04/84-93
• Bureau Veritas Type Approval Certificate – No. 1521 5482 A10D
• Rina DIP/13/94
• Technical Department for Army Ship and Marine Weapons – No. WTD71-213-003/94